-Like Pretty Cool Hardcore-

Ny powersong när jag behöver lite extra energi: Coastguard - Like pretty cool hardcore! Lagom med "pauser i låten" så man hinner vila mellan setten :D
Jag har ju skaffat mig Spotify Premium idag.. WOW det var på tiden! Haha.. Så nu har man lite att välja på när man är på gymmet! Men alla Hard Dance Mania albumen ligger laddade givetvis!

Har ju blivit lite rörigt i mitt tränings schema denna veckan känner jag.. så idag blev det ju Rygg och Biceps för att komma igång med "schemat" igen. Trots att jag körde Biceps härrom dagen.. :S Imon ska jag försöka hinna träna! Slutar ju 07 imorgon bitti.. Ska försöka stiga upp i tid för ett Bröst/Axel pass innan jag ska iväg på kalas och sedan börja jobbet kl 19 igen! Blir tufft men som jag läste i en annan blogg.. det finns inga ursäkter! :D
Men snooze brukar ju ligga nära till hands annars :)

Protein intaget och även min delikata måltid som idag bestod av: Ris, Tonfisk, Blomkål och lite sweet chili sås samt Santa Maria kryddpepparkvar BBQ & Grill Mesquite! Rekommenderar den kryddan.. super god till mycket!





Och jag kunde öka upp lite vikter idag på både rygg och biceps :) Wiiihooo!! Måste varit Celsius förtjänst!

Tog lite mått/vikt för ett tag sedan.. hade tänkt göra det en gång i månaden för att se om det händer något med min lilla kropp :D

25 Juli Kl 16.00 (för att vara exakt) :P
Mätt på det ställe som va störst enligt mig och avslappnad!

Mage (lovehandles) : 73 cm
Midja: 67 cm
Lår: 51 cm
Armar: 26 cm
Stuss: 88 cm
Vikt: 51,5kg

Så jag hoppas att dessa mått ändras sakta men säkert nu månad för månad :)

Fitness 2012 Here I come.. eller 2013.. Vi får se hur det kommer gå!!

Nu får jag slänga in min svettiga kropp i duschen!
Ha en underbar fredag!!!

// Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0