Blood is Pumping


Tjoff Tjoff!

härlig dag! :) Är glad efter träningen nu! Kändes bra som tusan!! :D
Varning för lite lättklädda?! bilder längre ner..

Började med 8 h jobb.. Var mycket idag så tiden gick snabbt som tusan! Åt idag till lunch den här nya Tonfisken Xpress Röd Curry med ris - Rekommenderas!! Så himla gott (fast lite stark krydda på hade inte skadat) !! Var minimajs, bambuskott och vattenkastanjer i med :)
Möte efter jobbet och då fick jag ladda med min goda Celsius, sen bar det av till gymmet! *wiiie*

Rygg/Biceps

Allt x 4 reps

* Chins - 10 kg hjälpvikt
* Enarms hantelrodd - 16 kg hantel
* Latsdrag med v-handtag?! - 30/35 kg
* Höga rodd i maskin - 20 kg
* Låga rodd i maskin - 35 kg
* Hammercurls med rep -35  kg
* Sittande hantelcurls - 7 kg hantlar
* Bicepscurl med stång i maskin - 30 kg

Kände att jag hade mycket energi i Chinsen :D 10 kg hjälpvikt idag med men gjorde 8 st utan problem! Nästa gång ska jag pröva 5 kg hjälpvikt. :) wiiihhooo!

En lärdom ifrån idag - ha inte gråa byxor när du ska träna hårt.. haha!!! BIG FAIL.. host host...
Såg ut som att jag hade pissat ner mig mörk grå i hela skrevet, baken och även på låren?! :S




Men svettades ju inte bara där... utan överallt... Helt totalt mega svettig! Gav allt idag.. Gillar när ådrorna verkligen blir helt pumpade på min lilla arm :)






Måste även köpa en ny tjockare sport BH... Mindre kul när man har hel ljuset på i gymmet :/ Ja ni fattar... Men alla favorit träningskläder ligger i tvätten tyvärr :( Så idag fick de bli lite det jag inte använder så ofta! Men ja detta linnet ska jag inte använda förrän jag köpt en ny Sport BH kan jag säga.. hahahahaha!!! Pinsamt värre!

Tycker min kropp har börjat förändrats ganska mycket :) Roligt att titta sig i spegeln faktiskt.. Trodde inte jag skulle säga det men nu gör jag det! Börjar gilla min nya kropp.. Dock e ben/rumpa under uppbyggnad så jobba jobba jobba!!

Högfärdig?! Haha ja borde kanske klippt bort huvudet men är ju inte så tekniskt lagd.. :P

 

Keep pumping iron säger jag bara!!

Ha det gott

// Linda




Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Fasen vad fort det går framåt! :) Bra jobbat!

2011-08-16 @ 19:31:55
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0