Full rulle dag!!

Idag har det varit full rulle så jag skulle hinna med allt innan jag börjar nu vid 15 :)
Upp o hoppa imorse för att ladda maskinerna med tvätt.. Tog mig en liten lur till innan det blev den heliga gröten o lite ägg! :D
Sen iväg till gymmet för Biceps/Triceps o lite mage :)
Skynda till affären för att handla lite.. (Hemköp e kasst btw). De har nästan ingenting... Cityhallen is the shit.. Men det var ju en omväg om ma skulle gå det hållet :D Sparade lite tid där.. haha..
Hem o laga mat dricka protein osv...
Sen koppla av EN HEL TIMME i solstolen på gården! Det var guld värt en sån här dag :)
Vika tvätt, diska o duscha... Så nu sitter jag här! Rolig läsning idag va?! :D Ska skriva ett bättre inlägg imon för då e jag LEDIG :)
Så då hoppas jag givetvis på FINT väder!





Nu ska jag gå och packa mina matlådor sen köra till jobbet :)

Over and out

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0