Hungern har anlänt..


Idag är första dagen jag är riktigt hungrig!! Det tackar jag kroppen för.. :)


Har varit och flängt på stan idag en runda för att hitta lite kläder till Tindra då hon imorgon blir 3 år!! :) Min farmor och farfar var också med så det blev lite affärer och mycket fina kläder!

Efter det blev det gymmet... otippat va?! :D Hehe..
Rygg/Biceps.. Tänkte på mat hela passet så jag hade verkligen något att se fram emot när jag kom hem! Annars gick det bra idag. Ökade lite vikter på rygg iaf :) Men chinsen hänger kvar med 10 kg hjälpvikt! Man blir ju inte stark över en natt tyvärr, men det är bara att kämpa på!!! :D

Pling plong sa det i telefonen när jag gick hem - MMsports grejorna hade anlänt.


 

Denna gången har jag tagit 3 olika smaker på Whey 100% - Jordgubb, Choklad och så Päron Split. Sen blev det givetvis ett par Celsius med :) Och som bonus för man beställde 3kg Whey fick man en T-shirt :)

Ha de gott

// Linda

 

 

 

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0