Min prinsessa 3 år!


Idag kl 18:35 för 3 år sedan föddes lilla Tindra efter mycket om och men... :-) Så idag har det varit hennes dag och hon har fått göra nästan helt och hållet som hon vill.. Puuuh!! :)
Dagen har bjudit på gos, leka med pärlorna hon fick, kalasa med smörgåstårta samt tårta *mums* och massa presenter till Tindra! Tack alla för denna fina dag! :D

En mix ifrån dagen:




För övrigt så gick min jäkla kamera sönder idag :( Så nu får jag ta och köpa mig en ny :/ Men tur att jag har en bra kamera på Ifånen :) hehe.


Träning:

Vill även tacka min bästa vän Johanna som ställde upp och hade Tindra en stund i fm när jag tränade.. Hon gjorde henne så fin med nagellack och allt :)
Blev Bröst/Axlar idag.. Pain pain pain säger jag bara!!! Det brände så i axlarna så jag vet inte vad trots att jag inte kör några monster tunga vikter ännu.

Men undrar lite över en del på gymmet som tar ganska tunga vikter och svingar/kastar upp de så hela kroppen svajar..  sen inte alls håller tillbaka på "nervägen".. är det lönsamt??! Det känns inte alls kontrollerat.. hinner man känna/hitta kontakten med muskeln när man gör så snabbt?

Blev lite små hungrig nu ikväll så det fick bli en äggviteomelett med Kalkonpastrami, fetaost, lök, tomat och goda kryddor :D




Det var allt för denna kvällen :)

Over and out
// Linda






Kommentarer
Postat av: Anna

När man gymma ska det alltid går långsammare på "tillbaka vägen". fråga vilken pt som helst så kommer de säga lika dant . Musklerna tränas desto mer när man kör övningarna långsamt. :)det har iaf jag fått lära mig av tränare:) och det känns desto mer i kroppen:)duktig du är btw !!

2011-08-11 @ 22:26:58
URL: http://www.annachr.blogspot.com
Postat av: Anna

När man gymma ska det alltid går långsammare på "tillbaka vägen". fråga vilken pt som helst så kommer de säga lika dant . Musklerna tränas desto mer när man kör övningarna långsamt. :)det har iaf jag fått lära mig av tränare:) och det känns desto mer i kroppen:)duktig du är btw !!

2011-08-11 @ 22:27:28
URL: http://www.annachr.blogspot.com
Postat av: Anna

När man gymma ska det alltid går långsammare på "tillbaka vägen". fråga vilken pt som helst så kommer de säga lika dant . Musklerna tränas desto mer när man kör övningarna långsamt. :)det har iaf jag fått lära mig av tränare:) och det känns desto mer i kroppen:)duktig du är btw !!

2011-08-11 @ 22:28:37
URL: http://www.annachr.blogspot.com
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Meja hade blivit grön av avund på toystory-grejerna! :)

2011-08-12 @ 03:44:43
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0