Mini Semester


Idag gick jag av kl 07.. hem och sova för att vakna upp med en 6 dagars ledighet framför mig :D Gud så skönt!





Idag är det även min vilo dag :) Behövdes! Har sån grym träningsvärk.. det känns att man har en rumpa idag iaf! :)
Tindra kom till mig sen på em och ska vara här hela veckan.. Vi begav oss för att handla lite inför veckan och det gick ju sådär! :/ Där vid 17 tiden brukar vara som värst och JA det var skrik igenom hela affären för att jag köpte servetter?!? Puuuhh... Så skynda igenom för att köra hem med en övertrött unge.

Men för en stund sedan kom hennes Morfar så nu har hon fullt upp igen :D




Fick även en söt liten dammvippa idag.. Är totalt förälskad i denna söta sak!




Och det godaste på hela dagen var när jag hämtade mat ifrån Royal Thai ikväll :P Det var guda gott! Och en liten cider blev det som grädde på moset!!
Imorgon är det inplanerat att hinna med lite Rygg/Biceps..

Ha en fin Tisdag!!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0