*Mix

Nyss hemkommen ifrån Ben passet.. Sitter här med min lilla "välling".. haha! Jag är ju väldigt kräsen av mig - ja ni som känner mig vet :S Så jag kan ju inte blanda mitt protein helt med vatten.. usch jag klöks av att.. vet inte varför men det är något med smak/konsistensen.. Så började blanda med minimjölk men hör och häpna ----- >
Jag har gått över till hälften minimjölk och hälften vatten :D Det tar sig :)

Ben passet gick för övrigt riktigt bra... Får bara alltid så jädra ont eller ja snarare så blir jag mega spänd när jag kör utfall. Alltid bara vänster lår som kärvar... Grr :( Blev en låååång stretch efter passet!

Annars såg passet idag ut följande:

Allt med 4set x 8-12 reps
* Knäböj "special" Hantlar och min pilatesboll mot väggen för att skona min ländrygg! 16 kg per hantel
* Benspark 45 kg
* Utfall med hantlar  12 kg per hantel
* Benpress 80 kg - fortfarande rädd om ryggen :/
* Baksida lår maskin (sittande) vad den nu heter :) 40 kg
* Stående baksida lår maskin 50 kg
* Vadpress 25 reps x 4 set 50kg
* Gynekologstolen 35 kg
* Utsida höft i maskin 35 kg

När jag sen var klar och hade stretchat insåg jag att jag var helt själv i hela gymmet.. Chins ställningen tittade elakt på mig.. va fasen.. Nä skulle minsann pröva göra en chin up men host ja... De gick inte som jag ville. Det var ju s*tan vad svag jag är! Men hade jag svingat mig eller vad man kallar det som endel gör hade det nog gått men försökte dra mig rätt upp (strikt eller vad det kallas) och ja det var bara att ge upp!! :(

En bitter, svettig Linda påväg hem ifrån gymmet!!
Jaja nu ska jag inte hänga upp mig på det :) Det får ta den tid det tar! Men det hade varit kul att iaf kunnat göra en av mig själv! :D





Då min kamera gick sönder i torsdags under Tindras kalas fick jag i fredags investera i en ny.. Så det blev Samsung PL 170 :) Än så länge är jag nöjd!




Har även insett att jag måste utöka min tränings garderob... Eller ja så får jag tvätta oftare.. Men det e ju roligare med lite nya färska kläder :) Min tvättkorg måste undra vad som hänt. Innan var den fylld med lite med glitter och glamour.. Nu är det bara svett och unket i den :P Stackars tvättkorg!!!
Har ju inte varit ute (läs på krogen) på hela sommaren, inte ens varit besrusad :S Träningen har blivit jätte viktig för mig.. *heja heja*
Nästa helg är min barnlediga helg och då tror jag minsann jag ska gå ut på riktigt och bara må gott! Tycker jag förtjänar det faktiskt :P

Nu ska jag ta och värma till mig lite mat :) GOTT ska det blir!
Sen dusch och krypa ner i sängen för lite sömn så att man är redo för jobbet imon bitti. Matlådor är förberedda och träningsväskan ska packas. För när jag stämplar ut så vet ni nog vart jag ska :D Yes till Wellness Studio :) Rygg/Biceps!


Ska imon testa en ny av Tonfisk Xpress serien :



Hoppas den smakar!! :D

Trevlig kväll alla :)

// Linda




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0