POWER

Efter en 12 h natt lät jag idag faktiskt bli att ställa klockan :) Skönt! Sov till 14.30 :) Behövde jag efter gårdagens knepiga sömn.. vaknade redan 12 då :S Och ja för lite sömn visade sig i gymmet vill ja säga!! Gick inge vidare igår när jag körde Bröst/Axlar!! :(

Men idag tog jag revansch :) Idag gick det skit bra om jag ska säga det själv! Triceps/Mage blev det! Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag besviken - för det BRÄNDE och jag fick riktig bra kontakt tyckte jag :D Även första gången jag prövade på Dips i den dip ställningen eller vad det heter.. :P Fast med 10 kg hjälpvikt.. Gick BRA!! Kändes rejält i bröstet med eftersom jag har lite träningsvärk där just för tillfället :)



Får alltid en otrolig mättnadskänsla när jag tränat?! Har svårt att äta efteråt.. Dricka proteinet sen är det liksom nog?! :/ Sitter och försöker peta i mig mitt stora lass mat här.. går sisådär och börjar bli lite lätt stressad över att jag ska ge mig iväg till jobbet för ett nytt 12 h pass (får ta med doggybag - hehe) !! Men idag har vi massor att göra på jobbet så kan säga att svetten kommer rinna där med idag :P



Btw när de tillverkar förpackningarna med Vassleprotein har det blivit fel... det ska stå Arsleprotein.. HAHA... Dra mig baklänges vad min mage inte gillar att... :D


Have a nice saturday :D

// Linda

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0