Racer update



Har lite dåligt med tid över att vara på datorn nu dessa dagar som varit :/ Inte lätt att få allt att klicka med ett heltidsjobb, barn, träning och allt runt omkring!
Vill tacka alla som ställer upp på mig och hjälper mig med barnvakt osv :D Älskar er!!

Igår blev det lite Bröst/Axlar.. Dessa jääääkla axlar tar musten ur mig... PUH.. Har en fet träningsvärk i både bröst och axlarna idag! Så det kändes härligt när jag traskade till gymmet imorse för lite Triceps/Mage.. haha not...

Igår testade jag även bänkpress på "riktigt" för första gången.. 30 kg på stången så blev det 8-10reps. Ökade även lite vikter på övriga övningar igår :D Men inte på axlar de förblir ett tag till :)

Idag blev det lite Dips givetvis.. Gjorde idag 8 st med bara 5 kg hjälpvikt.. WIIHO! Jag orkar mer och mer!! Sen blev det lite andra övningar och härliga mage!! :P



Får se om det blir vila imon eller om jag har kraft att gå på BEN annars sparar jag på den tills på lördag :)

Nu ska jag dra till jobbet för att slita lite!

Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0