Redo för denna tidagen :)


Uppe med tuppen trots att jag slutade kl 23 igår! Iväg o lämna bilen, tur man fortfarande har garanti på den :D Bak rutorna av någon anledning vevar ner sig själva.. På en ny bil...?! Låter konstigt jag vet men har fått veva upp de ca 2 ggr i veckan i 3 månader... :S Ja de har ju inte åkt ner hela vägen (haha) utan så det är pyttelitet öppet...

Gröt och kaffe intaget :) Var dööö hungrig när jag kom hem! Skönt att få i sig lite mat då :D
Ska om en stund försöka mig på ett ben pass såhär på morgon kvisten, får vi se hur det går! Får nog inta en Celsius innan träningen idag! Igår blev det Axlar/Bröst.. Lite lätt träningsvärk idag! =) FINT!



Var även och klippte mig igår.. Ja det blev ju bra upptill men ganska mycket för kort bak :S Men äsch det är ju faktiskt bara lite hår, det växer ju ut snabbt igen :) Finns värre saker att deppa för än lite hår!! Får se ut som en pojke nu 2 månader... haha!

Igår var ju min första dag på jobbet efter semester.. Man har fått mer smak när man har varit ledig så länge (5veckor). Men man får ge det ett par dagar innan man kommer in i det igen :D

Hoppas ni får en underbar tisdag.. solen är ju HÄR!!! (och jag ska jobba) BUUUHHH

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0