Sjukgymnast






Lite seg efter natt jobbet när klockan ringde vid 13.30 :/ Men upp och hoppa! Min goda kvarg/minkeso väntade och givetvis en riktig god fullkornsmacka! :D Fin morot för att kliva upp ur sängen.
Mot sjukgymnasten.. han är verkligen jätte bra tycker jag och förklarar ingående på saker och ting. Han gjorde massa övningar för att sträcka ut min ländrygg och mjuka upp min högra sida av bäckenet. Men fick strålning ner i foten när han började greja så han fick ta det väldigt lugnt :( Är fortfrande någon nerv som ligger o klämmer där inne ?&%#!?
Han tror att min sträckning i höger baksida lår kan ha ett samband med hela bäckenebiten som ja inte är helt okej på högra sidan :/
Har fått en övning nu jag ska göra hemma och den e sjukt jobbig, eller ja iaf att hitta musklerna!
Ska ligga på rygg med svanken i golvet och sedan lätta lite lite ifrån golvet med BARA svaken utan att höja bröstkorgen och hålla ett par sekunder. Göra detta i sammanlagt 2 min totalt.. Bara jag blir bra så ska jag göra What it takes!!!

Idag blir det Bröst/Axlar o ev. Triceps.. Har lite go träningsvärk i ryggen efter igår :D Härligt!
Ska pröva crosstrainern en kort stund igen som uppvärmning.. Han sa att det var bra om jag rörde på mig lite lätt trots sträckningen! :)
Vi får väl se hur det går! :D

Imon får det allt bli vila.. och bara ta dagen som den kommer!

Over and out

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0