Turen fortsätter...



Har nyligen lagat mat och bestämde mig för att diska.. Ja givetvis skulle jag ju lyckas skära mig på min största köttarkniv... :/ Stackars mig helt enkelt. Jag är så otroligt klumpig, får skylla mig själv att jag nu sitter här med ett svullet finger prytt av ett bamse plåster! Hehe.. :D

Idag har det blivit en runda med Tindra på leklandet :) Det var HETT där inne vill jag lova. Tackar Johanna och Mats för sällskapet :)

Tindra och jag sitter här nu mätta och "glada", ska snart gå ut på gården för att blåsa lite bubblor! Att det kan vara så kul med lite såpbubblor.. ;)
Hennes morfar kommer om någon timme med så att jag kan bege mig iväg på träning! Ben dags.. Känner mig laddad, men ska hinna bli TOKladdad = Celsius + härlig musik i öronen.. Hehe!!!

Tog just på mig träningskläderna så att man är förberedd (haha 1 h före).. idag blev det den nya Nike Sport Bh`n och vad ska man säga.. Vi låter bilden förklara..



Ska man behöva klippa bort en hel bibel?? Hahahaha

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0