2011-08-24

Idag är en ny dag med nya möjligheter!! :)

Morgonpass på gymmet med Rygg/Biceps.. Gick bra men kände mig lite förvirrad i gymmet idag.. haha! Hade mycket i hjärnan! :S Måste lära mig nolla hjärnan när man kommer in på gymmet :P Haha lättare sagt än gjort?!



Hem och dricka min välling, duscha samt äta för att sedan ge mig iväg till Sjukgymnasten.. En ny denna gången.. Han var mycket bra! Så dagens utlåtande.. Han hittade ngt knas?! mellan kota 4-5.. min uppmärkasamhet var på topp.. haha!! Krångliga ord och jag går inte ihop. Hehe.. Samt att högerdelen av bäckenet rör sig annorlunda än den vänstra sidan vid likadan rörelse :/ Puuhh..
Ja en ny tid var bokad nästa onsdag så ska vi se om han kunde fixa till mig lite inuti :D

Han gav mig även lite andra tips om träning och sa att jag nu borde fokusera på Rygg och Baksida Axlar då jag börjar bli lite framåt kutad.. Så hålla igen lite med bröst övningarna :) Så jag får en fiiin hållning tills nästa år.. :)

Nu håller jag på att laga mat igen :) Haha mycket mat nu känns det som!!
Idag blir det faktiskt en RIKTIGT god skinksteksgryta med grädde i - Ja riktig FET grädde! Det luktar ljuvligt i hela lägenheten när det nu står och puttrar i köket ;)
Tänk att jag hade grädde till all matlagning innan..
Idag är det ju onsdag sk. "ätardag" så då finns det lite mer att välja på!! Fast lagar nu visserligen storkok så att jag ska kunna ha detta hela helgen då jag jobbar 12 pass och har Tindra på kvällarna = allt måste vara förberett med mat :) Så i helgen blir det ingen träning och gräddig mat :)



Åt till mellanmål innan En halv minikeso blandat med en halv Kvarg + lite Fun Light.. MMMMM säger jag bara! Det smakade typ som Ris ala Malta :D En ny favorit hos mig tror jag allt!! :D





Ha en trevlig dag!!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0