Life´s goes on




Igår var min lediga dag och givetvis hade jag massa att göra.. Mega stor städat hela lägenheten, tvättat, busat med Tindra, lagat massa mat och givetvis tränat.
Det blev Ben/Mage träning igår och nja det gick inte riktigt som planerat. Redan i första övningen kände jag av att det inte stod rätt till i höger hamstring :( Va #%?!!"#......... Puuh! Men körde vidare med framsida och så magen!
Kört med linement och Voltaren Gel.. Har inga problem att gå iaf, bara lite halta lotta ibland. Känns mest om jag typ ska ta på mig skorna, är som om man har ett gummiband inuti sig.. :S
Men usch tappade fokus och blev lite deppig över en ny skada nu...  ;( Imorgon ska jag till sjukgymnasten iaf och vi får se vad han säger!

Så mina två bästa vänner nu är :

 

Så dagens träning Rygg/Biceps - gick helt okej! Körde idag inga chins alls.. utan nu ska jag strunta i det och bara köra på med andra övningar så prövar jag det om ett par månader igen! :)

Idag är det rena rama vintern ute! Solen skiner men man blir lurad, för så fort man kommer ut så håller man på att frysa ihjäl... Så från och med nu till jag ska åka till natt jobb ska jag bara mysa inne och se en film, sufra efter resor och vila. Fy vad skönt!! Åt för en liten stund sedan och jag längtar redan efter mitt mellanmål MiniKeso/Kvarg och Fun Light.. Mitt nya KALL :D SÅ gott!

Over and out

// Linda

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0