Lite Uppdatering


Igår blev det lite dålig och framför allt tråkig uppdatering.. Men ja tiden räckte inte till helt enkelt :) Blev ju ett Biceps/Triceps/Mage pass igår och det gick riktigt bra!! Kunde öka upp vikterna lite grann denna gången med.
Har även fortfarande mega träningsvärk i vaderna sedan passet i tisdags :D Varje nerförsbacke jag ser nu blir en utmaning för de små vaderna :) Haha!! Paiiiin..



Idag är min enda ledig dag ifrån jobb denna veckan och så har jag även lillan :) Blev stranden ett par h för att leka av oss lite och dyrka solen ;) Hem o äta lite (dinkelpannkakor), städa!?! :D, åka och handla upp inför hela helgen med natt jobb.
Ikväll blev det en pizza som Tindra och jag delade på.. ! Så himla gott och med en liten kall öl till gjorde det inte värre :P
Sen har vi faktiskt varit i lekparken en stund, så himla skönt ute nu på kvällen!

Då vi gick hem ifrån stranden idag så glömde jag givetvis Tindras två fotbollar hon tagit med dit.. Blev så irriterad på mig själv som glömde de där!!! Men ja nu ikväll gick vi förbi stranden och gissa vad vi hittade... ?! :D
Hennes bollar!! Så nu blev hon lycklig igen.. :)

Idag till frukost gjorde jag en smoothie på Lätt Vaniljyoghurt och Frysta bär.. tror dessa bär är en nyhet ifrån ICA. Har inte sett de i frys disken innan iaf.. Denna blandning var super gott för er som e sugna - TESTA !!

Gojibär/Havtorn/Blåbär/Björnbär/Tranbär/Röda Vinbär


Idag har det varit en vilo dag ifrån träningen.. behövdes!! Har tänk lite på det här med träningen och jag kommer ju aldrig ifrån träningsvärk.. haha.. Det ena avlöser det andra vecka in och vecka ut! :D
Imon kväll blir det ett litet Rygg pass. Hoppas att det kommer gå bättre än förra passet :) Jag e taggad inför morgondagen!!!


En lite överraskning idag när jag gick till bredvådan.. Min prenumeration av BODY hade ramlat ner i lådan :D

LYCKA BIG TIME




Så nu har jag att göra ikväll *wiihoo*

// Linda



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Linda!

Jag följer din blogg och tänkte fråga om det är ok att jag har lagt ut en länk till din blogg från min? Har en liten spalt under min presentation och under mina tidigare blogginlägg på bloggar jag följer. Jag lägger ut den och om du inte tycker att jag ska göra det så säg till så tar jag bort den igen! =)

Kram

2011-08-05 @ 00:11:31
URL: http://therocknrollangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Heeej! Nä då det e bara kul att du lagt en länk :) Roligt att några brukar läsa iaf :D Brukar alltid vara inne och läsa din med faktiskt när du länkat på facebook :) Alltid spännande!

Kul att du kommit igång med träningen och din löpning :) Kram

2011-08-05 @ 00:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0