Värt eller Ovärt?!

Igår blev det lite fest för första gången på hela sommaren :S Hade jätte trevligt!! Tack mina fina vänner!
Vi åt Thai mat och drack skumpa :D Men själva utgången var sisådär, dåligt med folk och kass musik.. Hade mycket roligare hemma än ute!
Att dricka är överskattat... gott att ta någon öl eller så ibland. Men jag har längre inte det där "suget" att jag måste ut och supa. SKÖNT!
Så nu behöver jag inte gå ut på yttligare ett par månader :) Hehe!! Men skönt att man inte är bakfull idag. Fast jag drack typ mest vatten ute. Hahaha :P Och som ni ser innan utgång står min intersport flaska med vatten redan på bordet ;P




Har haft mycket dåligt med tid för att hinna uppdatera er om min träning..
Men givetvis blev det träning igår em. Rygg/Biceps! Lycklig efter träningen.. nu jädra börjar det lossna gjorde 6 st CHINS med 5 kg i hjälpvikt bara... WOOOPA! :P Ökade även upp 2 kg på enarms hantel rodd :)
Har träningsvärk idag.. check! Har även fortfarande träningsvärk i ben/rumpa sedan fredagspasset!

Ådrorna börjar komma lite överallt nu.. :D Säga vad man säga vill men jag tycker det är sååå FINT!



Lite rygg bilder som togs för några dagar sedan..




Ser ut som en Alien.. haha!! Om man granskar bilderna så ser man att jag forafarande är sne i ryggen sedan jag skadade mig i April.. Kolla in tatueringen som är synligt sned. Eller så står jag bara snett?! :S Får nog ta mig en runda till Kiropraktorn igen kankse. Ska iaf till sjukgymnasten på onsdag så vi får se vad de säger och om att och om jag får lite nya övningar :D

Idag ska jag nog bara ta det lugnt.. ska in på MMSports och beställa lite saker sen tar jag dagen som den kommer!
Kanske blir lite träning ikväll men inte bestämt mig ännu.
Nu är jag ledig ända tills torsdag, så himla skönt!! :)

Hoppas ni får en trevlig söndag i solen!

// Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0