Varva ner.nu?!


Hur skönt hade inte det varit att bara legat utslagen o vilat på en strand?!



Nu satte jag mig i soffan för lite "vila" innan jobbet.. Träningen idag gick bra :) Körde lite bänkpress med mina fjuttiga vikter :D Blev lite olika set med 30kg samt 35 kg.. En bra början, trots att jag inte orkar göra så fasligt många. Tur jag hade pass hjälp idag :)
Blev även lite axlar och triceps :D Kommer ha grymt ont imorgon känner jag! wiihoo.. Kunde även köra 8 min på crosstrainern innan passet utan att det kändes i baksida lår :)
Sen ikväll blev det en promenix på 45 min med en kompis.. ingen rask takt för mig utan bara en helt vanlig promenad.. Hur nu den är?! haha.. Finns det ovanliga?! :D

Å måste bara klaga på vädret igen.. vad har hänt? Vill inte ha höst ännu :/ Så nu har man suttit bänkad och kikat resor ett par dagar :) Thailand hade ju faktiskt varit en upplevelse trots att jag kanske är mer en USA människa - I love that country and the people! Vill bara ha sol, värme och avkoppling hmm och ett gym då :)
Tindra hade nog tyckt det hade varit jätte kul med ;)



In my dreams!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0