Virus ---> Tröttilus?!


Känner mig ungefär såhär idag..




Idag har varit en dag jag har känt mig trött och sliten :S
Ingen träning idag då jag har Tindra.. blev bara jobb, hämta ifrån dagis, hem o fixa mat, duscha samt bada Tindra.. Umgicks med Emma som kom på mat! Var så längesedan.. Men hur trevliga var Tindra och jag som somnade i soffan.. Haha! Sorry för det!
Vi drack en öl till maten och kan säga att jag blev fanken yr av att.. What??! Kanske därför man däckade på soffan sen.. :D

Väntar nu på det sista i torktumlaren (Yes RENA träningskläder) och sen jäklar ska jag sova!!!! :D Tidig morgon imon.. lämna Tindra på dagis 06.20.. :/

Sen får vi se om det blir någon träning imon.. :) Hoppas på det!

Have a nice night..

// Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0