..You learn..

I fredags trädde denna fina låt in i mina öron :) Takida - You learn! Älskar den! Eller ja älskar hela deras album The Burning Heart. Varför har jag inte lyssnat på det förr!! Musiken är laddad inför dagens pass i gymmet :D





Har riktig träningsvärk i triceps/mage idag. AJ AJ så skönt! :)

Vaknade för en timme sedan efter min lilla 12h natt med rengörning (dvs de jobbigaste o så e det tungt) Svetten rann. Hade en brun tajt tröja på mig.. Inte helt lyckat.. HAHA! Svett på mage/rygg och fina lökringar under armarna.. Ganska hett att stå o slipa på ngt som är 100 C ca.. Lyckades bränna mig mig.. Damn...





Brukar väga mig på måndagar sen blir det mätning en gång i månaden.. Va fasen hade gått ner i vikt yttligare :( Visserligen "bara" 0,6kg denna veckan men ändå! Hoppas det var ren o skärt fett som försvunnit :) Vill ju gå upp lite i vikt.. Inte ofta folk säger så kanske :D Men de kommer nog.

Idag blir det en Celsius innan benpasset.. Min sista dessutom och det var en Green Tea Persika/Mango utan kolsyra.. Så ska lägga min beställning hos MMsports ikväll :P Behöver fylla på med lite nytt protein (ja arsle protein) :D
Denna gången ska jag ta Jordgubb 1kg, Choklad 1kg, Päron Split 1kg sen blir det Celsius ett par stycken! Mina Better Bodies kläder får nog ligga kvar där i önskelistan :S

Är riktigt sugen på Thai mat.. Jag måste ha varit Thailändare i mitt förra liv! Älskar den sortens mat.... Vi har en jätte bra resturang här i stan - Royal Thai och ja där e SÅÅÅ gott!! Så vi får se om det ev. blir lite Thai ikväll :)

Over and out

// Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0