Bra start på dagen!

Idag känns det som om dagen har fått en bra start :) Började med en PW med Tindra i vagnen.. lätt road ;) Fast hon gillar faktiskt när vi är ute och går. Hon e nöjd om jag stannar o plockar lite sten hon kan hålla :D Haha!!
Så det blev 5,2 km på 45min.. Använder mig av NIKE + GPS En kanon app om jag får säga det själv.

Gröten är intagen och om en stund kommer Tindras morfar och ska ha henne en stund så jag kan bege mig till gymmet :D Ska idag pröva en Celsius innan och se om man märker någon skillnad ;D

Igår kväll blev det Dinkelpannkakor.. första gången jag lagar det! Var riktigt gott faktiskt!! :) Prövade även att gör protein fluff till ... tog lite tid men ja det gick väl ner i brist på annat. Hehe..
Men de säger ju att efter man ätit något 13 gånger vänjer man sig. Så bara att vispa o äta nu för fullt.. haha!!



//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0