Casein Pudding :D

Idag har varit en ganska lugn dag :) Lite Barnkalas stod på schemat!
Å idag har det ju varit den sk. "ätardagen"... wiiihooo !!
Så på kalaset blev det en liten bit av pannkakståtan.. O på kvällen blev det Thai mat ! Som jag LÄNGTAT - Älskar Thai mat. Åt mig för första gången sådär äckligt mätt.. men det var underbart gott!! :)
Magen är som en ballong då den inte är riktigt van vid den mängden mat på en gång.. haha.... Men är det lördag så är det!! ;D
Imon drar "allvaret" igång igen.. Har en barnledig vecka framför mig så det blir mycket träning men även Göteborg tors/fre fast då ska lilla Tindra med .. ska bli kul !

Nu ikväll prövade jag att göra Casien Pudding...På Body Science Casein - Double Chocolate Almond blandat med Mini Mjölk :) Blev faktiskt riktigt gott. Mycket godare än fluff.. Det serverades med lite banan, hallon o blåbär.. Det var väldigt mäktigt och man blev återigen väldigt mätt nu inför natten.. :)



Btw Roligt med endel följare nu :) Mycket roligare att skriva om man vet att iaf några läser :) Men det är mycket för min egna skull också. Så man kan följa sin "utveckling" lite och hålla lite koll :D

Ha det gott
//Linda


Kommentarer
Postat av: Erica

shit linda du har ju gått och blivit värsta fitnesstjejen, dock har du ju alltid varit det i mina ögon men detta verkar vara för något speciellt? vill du tävla? roligt att hänga på din blogg kram erica

2011-07-23 @ 20:37:46
URL: http://www.jossesrum.blogspot.com
Postat av: Linda

Värsta... hehe.. det var nog o ta i, tar lite i taget o så hoppas jag det blir bra i slutändan :) Ja någon gång framöver.. 2012 kanske blir ett bra år :D Tar ju tid att gro muskler!



Såg att ni varit på semester i Spanien.. Mysig! Hoppas ni har bra väder. Här hemma har det bara regnat i stort sett :/

Kram

2011-07-23 @ 20:42:00
Postat av: Sussis träning

Det hjälper så jäkla mycket att skriva av sig =)

2011-07-25 @ 10:26:57
URL: http://sussey.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0