Celsius ROCKS !


Idag prövade man en celsius innan träninge.. blev bara lite mer än en halv dock men OM det funkade.. Svar : JA!
Svettades som en griiiiis och kände hur jag orkade mer än vanligt.. Körde loss så hela crosstrainern svajade. Haha... Eller var det bara som jag trodde?! Nä det funkade. Jag som är lite känslig mot koffein också fick en rejäl kick av det! Rekommenderas starkt om man vill bränna lite extra!! :D

Blev Ben/Rumpa idag även lite mage... Kommer ha RIKTIGT ont imorgon kan jag säga! Då ländryggen strular med mig ibland får man ta det som det kommer med vikter.. en riktigt bra övning för mig när det gäller knäböj är att stå mot en vägg fast med en pilatesboll mellan placerad vid ländryggen sen hantlar i varje hand... Ner 90 grader o vända... Biter rejält i skinkorna o framsida lår.. O man skonar ryggen med att ha bollen där o gå rakt ner med ryggen :)
Btw - Tack Pappa för barnvakten idag.. guld värt!! <3

Hem o fixa mat till la familia.. Thai mat blev det idag.. ;D
Prövade lite nya grejor med nya kryddor jag köpt... blev starkt som tuuuuusingen! Ja Tindra kunde inte äta det iaf... tur jag hade pannkakor över hon kunde få.



Resultatet = Helt kalas gott med stark mat! :)

Nästa bar det av till leklandet, så lillan fick leka av sig lite grann! Tack Johanna för sällskapet :)

Nu blir det snart lite kvällsmat här... Längtar!! *hungrig* :D

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0