Gott & Blandat

Ja idag är precis som det överskriften lyder :D
Blev en liten sovmorgon idag.. :) Så ingen promenix imorse! Får ta igen det i helgen ;)
Gröt frukost och sen iväg på lite olika bestyr! Passade på att laga middag på fm idag så det skulle vara klart och redo att ätas upp efter träningen!!
Idag blev det min älskade korvsoppa.. Jag vet det låter fattigt!! Haha.. Men det är så UNDERBART gott och ganska så nyttigt?! Dessutom är det en av Tindras favorit rätter :D

Soppan består av :
*Mager korv
*Morötter
*Purjolök
*Svamp
*Potatis (kan bytas ut mot ngt nyttigare om man vill det)
*Smaksätts med senap och ketchup samt en köttbuljong




Har ju ingen super kamera men det ÄR GOTT :)


Sen blev det träning för hela slanten!! Puuuh var jobbigt som tusan idag! Prövade idag Celsius med Cola smak.. Den var helt okej, fast då jag inte är ett fan utav cola är den säkert godare för en äkta cola älskare!! :D

Idag blev det Bröst/Axlar/Triceps... Att träna axlar tycker jag e sååå jobbigt och framför allt tungt!! Men skönt när man väl e klar :)
Se här så jobbigt det är att träna och hur svettig man blir...






Nu är det bara att kämpa vidare så man kan öka upp vikterna så jag slipper hålla till i mes hyllan :) Hehe.. Men det gör mig inget. Så länge det brääääänner på bra!

Nu är man i full action på hemma fronten med städning / Tvättning :D Träöningskläderna måste ju bli rena tills söndag!! :) Imon är en vilo dag / "ätardag". Undra vad man ska hitta på för spännande då.. :)

Ha en underbar helg på er!
//Linda


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha som jag skriver.. Slarvigt...

Men iaf så innehåller soppan vatten med givetvis.. HAHAHA... Svårt att få till en soppa annars :D

2011-07-22 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0