Heliga gröt... heliga gröt...


Blev en liten Pw imorse på ca 6,5 km - Soligt o varmt ute !



Om en stund bär det av till gymmet sen blir det att ligga i solen tror jag allt.


Igår blev det lite bålstabilitets övningar.. På gymmet körde vi plankan.. men känner mig inte alls svag i "de" musklerna.. stod 2 minuter utan mindre problem o tänkte på svanken hela tiden o ner med rumpan.. Sen dessa eviga knip övningar. De är inte det minsta kul!! Uppmanar nu alla kvinnor att göra sina knipövningar slaviskt efter förlossning. Ikväll ska jag köra lite olika övningar på min lånade pilatesboll :D

Och så ett litet klagomål på dessa shakers.. De går ju knappt att greppa. De är nog gjorda för mans händer.. haha! Har nu tre gånger tappat den ur mitt grepp o spillt ut en del av innehållet :( Finns kanske shakers som är mindre i omfång - för små händer? :D

Dagens diss - Stora shakers
Dagens hiss - SOLEN

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0