Lite ifrån denna fredagen :)

Det kom REGN igen.. :( Fasen med!!!
Hela dagen har nästan spenderats inne.. :( Var med Johanna en stund på stan o fönster shoppade lite :) Alltid lika kul!! Skulle se om jag hittade lite nya fräscha träningskläder men ikke.. Denna staden har NOLL i utbud och då menar jag verkligen NOLL. Ja så när jag kom hem från stan blev det att sitta på MMsport sidan o beställa lite saker.. ;)

*Casein
*Bars
*Aminosyra
*Celsius dricka
*Shaker

Oppppss blev lite! Men det kommer gå åt!! :)

Torsken jag lagade idag blev sååå himla GOD :D Blev blomkål o sallad till :D
Bjuder på en liten bild innan den gick in i ugnen.



Givetvis med massa god krydda på (Santa Marias Seafood & Fish) samt massa dill o lite pressad citron på!

Ett litet roligt SMS lyckades man få idag... Leverans ifrån Sportamore. Så skynda iväg till affären för att hämta mitt lilla paket som innehöll en Nike tröja samt ett Nike träningslinne :)



Älskar färger iaf när det gäller mina träningskläder :) Fast hederliga svart funkar ju givetvis bäst :D

Så imon hoppas jag kunna inviga mina fina nya träningskläder när jag traskar till gymmet! Wooooppa!

Ha en underbar fredag alla freaks :D

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0