Nu händer det!!

Då har jag skaffat mig en blogg som kommer handla om min väg mot Fitness livet. Har en lång väg kvar att gå men mitt mål någon gång framöver är att kunna ställa upp i en tävling :)

Ska föröska skriva om mina dagar : Kost, Träning, Min bråkiga ländrygg och Livet i allmänhet :D

Har nu kört diet i 2 veckor med 2 "ätar dagar" i veckan.. Börjar lite lätt. Träning har det blivit så ofta jag kunnat 3-4 ggr i veckan. Men powerwalk innan frukost har jag försökt att hålla stadigt i varje morgon. Så himla skönt !!
Men efter dessa 2 veckor har jag redan märkt resultat. :) Magen har blivit lite tightare.. samt har jag gått ner ca 1,5 kg. Men vill inte förlora vikt utan byta ut fettet mot muskler :)
Hade dessvärre oturen att bli sjuk idag :( Vilket var väääldigt tråkigt mitt i semster och allt.. men hoppas hoppas jag blir bra snart :)

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0