Effektiv alá Linda

Detta har varit en så effektiv ledig dag ;D

Har man inte förbränt kalorier idag så vet jag inte hur man gör..
*Putsat fönstrerna
*Tvättat allt jag har och äger inkl. soffan.. Haha.. (ja inte hela utan kuddarna)
*Stor städat

Man blir ju faktiskt riktigt svettig av att hålla igång på detta viset.. :) Men fick mycket hjälp av Tindra :D Hon e så duktig!! 





När det väl blev så himla fint hemma så blev det ett ryck till Ronneby till Mairo.. År efter år har jag suktat efter Lexington handdukar! O nu var det på tiden att jag unnade mig de.. :D Såååå FINA! Dock hade det bara 2 små och 2 stora av de jag vill ha hemma så jag köpte de sedan skulle de ringa mig när den de fick nästa leverans!! :D




Så dessa rullar just nu runt i tvättmaskinen och väntar på att hängas upp i mitt badrum :D
Ska bli så himla fint!

Nu dricks det lite Aminosyror inför mitt kommande pass på gymmet.. Ska försöka hinna med ett litet träningsinlägg ikväll :)
Snart kommer Tindras morfar och ska leka med henne en stund :P Somliga har det bra!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0