God morgon , God Morgon


Nu var man nyss uppstigen och det känns som om det kommer bli en bra dag :D Redo för natt jobbet och vad dagen har att erbjuda!!
Har inte bestämt mig ännu om jag ska träna nu eller ikväll.. Ikväll är det ju Combat som jag ev. hade tänkt gå på med :) Var över ett halvår sedan jag körde det - Så det hade varit riktigt roligt att gå på ikväll :)

Frukosten är intagen och idag stod det 2 val på fruksot listan..




Känn dig utsalgen havregryn... ! Så himla gott med risgrynsgröt :D Mums..
Blev givetvis en islatte med :D I love my coffe machine...




Nu nu e man mätt i magen och på tal om annar skiner solen ute!! Wiie så härligt!! <3

Tvättade mina fina Lexington handdukar igår för jag ville givetvis använda de direkt.. hehe! Å den ena av de stora "gick sönder" eller ja det står typ 10 st trådar rätt ut mitt i handduken. Så fick ringa och reklammera den och jag skulle förhoppningsvis få en ny på fredag och även de andra handdukarna jag beställde! :D *längtar*

Imorgon ska bilen servas medans jag sover gott i min säng :) Den blir 1 år denna månaden så man får väl ha ett litet kalas :D haha!! En extra tvätt kan han väl få med :))


Ha det underbart i solskenet!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0