-Seg kväll-




Jobbat hela långa dagen.. Tiden gick sakta och tröttheten tog över totalt. Fick bara 2,5 h sömn på natten.. Inte ens min dagliga is latte på morgonen hjälpte! Glömde mitt protein hemma (mäkta irriterande) och hade inga PK (powerkings) på jobbet heller... det går bra nu... hmm..  :/
Men ja jag tog mig igenom dagen..
Gick lite tidigare ifrån jobbet idag så jag kunde handla innan jag hämtade Tindra på dagis :D Komp är guld värt!

Hem och laga mat sedan dra igång med tvätten och städningen.. Vet inte varför jag fick för mig att tvätta lakan, kuddar och badrumsmatta med utöver allt annat.. PUH... E skit trött men nu måste jag vänta tills allt e klart och ligger fint i garderoben! :D Ja man får skylla sig själv..

 

Så det blir soffhäng nu ikväll tills all tvätt e klar :) Ska leta efter en resa till mig och Tindra!

Idag har det inte blivit någon träning och imorgon blir det ingen heller.. :( Om då inte fönsterputsning räknas..??

hehe!! :D

Imorgon börjar jag inte förrän kl 15.. skönt att få lite sovmorgon. Tror jag Tindra med tycker.. hon slocknade här nyss som en stock och snarkar nu så in i norden! Köpte när jag handlade, tablettaskar till henne. Nu ikväll när hon fick syn på de. Tindra:  -Mamma, ge mig asken? Jag: Nej det e för sent! Tindra: Men mamma.. Jag måste ha de för annars blir jag förtyld (förkyld)... HAHA.. jaså?!! Sötlök!

 

Nä nu får jag dra till tvätten.

Tjingeling!!

//Linda

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0