Axlar axlar axlar

Det fruktade axelpasset igår gick över färväntan.. Lite små ont i idag :) Och magen.. har träningsvärk i sidorna då jag körde en ny övning. Skulle nysa innan och AJ AJ.. Fina värken! :D
Givetvis började det spö regna när jag skulle gå hem ifrån gymmet.. tack för det! Tur jag va så svettig att jag behövdes kylas ner.



Efter träningen igår fick jag slänga ihop en tonfisk pasta sallad och greja lite inför att ha med mig till jobbet.. Blev stressigt där på eftermiddagen.. tiden går alldeles för fort ibland. Men off 2 work.. :) Och samma visa blir det idag :) Ska snart inta en Celsius och sedan bege mig till gymmet för att test köra benen lite.. bara ytterst lätt. Har inte känt av sträckningen nu sedan i helgen så vi kör på lite lätt :)

Pastasalladen -



Ha en fin tisdag..

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0