En regning söndag




Då var söndagen här.. tråkigaste dagen på hela veckan.. :S Näää den blir vad man gör den till



Fm var ganska lugn.. Tindra och jag tittade på lite film - Hello Kitty.. (så dålig köp den inte). Försökte få henne att vilja byta men det gick inte då hon bara vill se den och ja det är den som rullat hela veckan varje dag. HAHA.. Så man börjar bli väldigt trött på den :)

Vid middags tid var det dags för mig att gå och träna! Tack Emma som var barnvakt en stund - guld värt!! :)
Blev ett litet Mage/Axel pass idag.. Det var tungt och imorgon kan jag nog säga till 100% att det blir träningsvärk av det hela :) En styck utarbetad fluffig mage :D Btw älskar mina nya träningskläder :)





Efter träningen blev det till att börja fixa med maten.. :D Blev ruskigt sugen på Biff alá Lindström igår så idag var jag bara tvungen att laga det :) Tillbehör blev givetvis Potatis, Gräddig sås och Sallad :) Så nu har man en extra matlåda :)
Imorgon väntar en fullproppad dag.. Jobbar 7-16 sen iväg till gymmet - Ben dags igen! :D Sen ska jag ställa mig framför spisen och laga massa mat så man har det i veckan då det är väldigt körigt med jobb, hämta Tindra ifrån dagis osv.. Jag e så glad att jag jobbar 5 skift och slipper jobba dagtid varje evig vecka.. :)

Så idag hissar jag :  5-skiftet

Hoppas alla haft en fin söndag trots regn och rusk!

//Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0