Gårdagens mätnigar


God Morgon alla måndags pigga :D



Igår hade det blivit liiiiite förändringar på måtten sedan förra månaden..

Mage: 72 cm (-1cm)
Stuss: 86 cm (-2cm)
Lår: 52 cm (+0,5cm)
Armar: 26,5cm (+/- 0)
Midja: 68cm (+1cm)
Bröst: ca 86 cm (la jag till igår då jag inte mätt här innan)

Vikt: 51,7 kg (morgonvikt idag)



Nu är frukosten intagen för en stund sedan och jag ska bege mig till gymmet för lite Bröst/Triceps.. Har lite tunga axlar idag :-) Men det ska nog gå fint ändå!
Ska hämta Tindra på dagis vid 11.30 så jag får snart börja rappa på om jag ska hinna allt jag ska göra innan :) Sen får vi se vad dagen blir av! I em ska vi iaf ha Charro på mat.. Idag står Kålpudding på menyn, så längesedan jag hade det. Hoppas bara den blir gooooooood :)

See ya!!

//Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0