Lite pictures..


Har hunnit med mycket sedan uppdateringen imorse..

Var och tränade Bröst/Triceps.. Gick bra och kunde öka upp lite grann på Triceps övningarna :D Bröst vikterna består - men lika glad för det e jag men gladast e nog bröstet.. hahaha!!
Det värker i axlarna idag och då mår jag gott... Axlarna som är min värsta/jobbigaste muskelgrupp... Men det tar sig :) Bjuder på den spännis bild :P




Hem och göra en rally dusch sedan slänga i mig denna underbara sallad jag slälv slängde ihop på Hemköp :) Så gott och lyxigt att man bara kan gå dit och plocka ihop massa god saker - Good 2 Go :) 





Hämtade Tindra på dagis sedan vidare på ett par ärrende till bl.a Ford.. behövde beställa en ny plast bit som blev demolerad då jag blev på backad.. :S 219 kr för en liten plast bit som är typ 10x10cm.... Vansinnigt tycker jag!! När vi ändå var runt med bilen fick den sig en väl behövlig tvätt :D Tindra satt i och lekte att hon körde medan jag tvättade.. :) Vad bra allt går ibland!!! :D

Väl hemma fick jag en briljant ide att tvätta och rensa Tindras garderob... Skönt och ha tvätten klar för denna veckan.. förhoppningsvis. Även påbörjat maten och ska snart ta och fortsätta! Tindra drar timmerstockar här i soffan så det ska bli spännande när jag får liv i henne igen :S


Fick den nya BODY idag så den ska lus läsas ikväll :DDD

 

Ha det gott i solskenet!!!

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0