Lyckat pass!


Trött och seg efter jobbet.. Gäspade hela vägen till gymmet - men sen hände något... !
- Jag TAGGADE till :D Tog tyngre vikter än jag kört tidigare på rygg övningarna :) Wiho!! Nu går det framåt.. Gjorde 8 st Pulldowns med min egna kroppsvikt.. så snart kanske jag kan göra en chin av mig själv :) Måste testa snart :D
Ökade även lite på alla rygg övningar idag :) *yes* Det går framåt.. Undra vad vi ska fira med då? Kladdkaka? :P Hehe...
Blev även lite Biceps dock inga viktökningar där.. men är så lycklig över att det gick bra att köra ryggen idag :D Wihooo! Kände riktigt hur det brände i Latsen :D



Lyckliga jag!!



Ha en lycklig tisdagskväll :D

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0