Ordning och Reda


Min natt på jobbet gick som på räls.. :) Lite tung i huvudet men det gick fint!
Sov tills 16:20 idag.. what?! haha.. Men jag behövde väl det :D Idag har varit en organisera mera dag.. Tagit tag i massa skåp och även tvättkorgen har fått sig en omgång!!


Se så bra det blev med mina proteiner -




Nu behöver jag mer plats för mina Aminsyror, Omega 3 osv får inte plats ju.. Får börja bygga om i fler skåp tror jag allt :)

Blev en promenad idag med Emma knappt 5 km :) Skönt var det att röra på sig.
Imorgon ska jag ta tag och gå till gymmet - som jag läääängtat :D Hoppas att det kommer gå bra.. Har en riktig abstinens efter att träna!!
Morgondagen ser ut att bli lite tuff då jag jobbar tills 07 köra hem sedan duscha och i säng kanske 08 vara hos tandläkaren kl 12:10... Puh! Det blir en utmaning. :S

Idag var det dags att ta på mig mina thailändska kläder och slänga ihop lite mat :D Blev så gott och starkt!! :) Just the way I like it.



Nu blir det vika massa tvätt medans man slö tittar på Idol lite.. sen blir det jobbet igen.
Ha det bra alla!!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0