Prövat snooze

Idag blev det ingen PW.. prövade snooze funktionen på telefonen! Haha.. Å ja den funkade! :D

Frukosten har nyligen landat i magen.. inte så värst hungrig idag så det var att "pressa" ner att.. :/ Blev minikeso, kvarg m fun light sedan 2 fullkornsmackor och givetvis min underbart goda Is Latte :)

Vägningen imorse gick völ inte direkt som jag ville.. Gått ner i vikt så vågen visade nu 50,7kg... :( va fasen jag som ätit som en häst och massa onyttigt i helgen!! :S Ja nya tag... väx muskler, VÄX!!!
Men har gott om tid på mig.. men plan om det går som jag vill blir väl Luciapokalen 2012 :)
Bilden är tagen ifrån Google.. tror inte detta är luciapokalen.


Brukar om kvällarna gå in och läsa lite bloggar om fitness och träning.. Hittat en blogg och jag säger bara - Vilka j*vla armar och ben... shiiit! Vill ha.. Hade jag stått bredvid denna tjejen hade jag mer liknat ett spaghetti strå...
Hoppas inte det gör ngt för denna tjejen att jag nu länkar hennes blogg.. Kolla in... bläddra ner en bit för att se bilderna hon lagt upp på sin kropp :)

http://heidivuorelafitness.myshowroom.se/kategori/bilder-2011/


Ska om en stund bege mig till gymmet för Axlar/Mage.. Bävrar inför detta jäkla axel pass... :S Puuuhh min största svaghet.... GAH!
Därför tror jag att jag ska ha en "egen" dag för just axlar... och inte baka in det i Bröst/Triceps dagen..

Have a nice one!!

//Linda




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, allvarligt.. vill du verkligen se ut så? Alla tycker olika men jag tycker det ser förj***igt ut. Dom ser ju ut som transvestiter allihop. Käkar säkert testosteron i mängder för inte fan ser en kvinna ut såhär...

2011-09-05 @ 10:48:50
Postat av: Linda

Alla tycker olika.. Detta är ju ingen året runt form utan just under tävling. Då är man ju super deffad. Jag käkar i varje fall inget testosteron och tänker inte göra heller... Alla har vi olika mål i livet och detta är ett av mina just nu!



2011-09-05 @ 13:10:01
Postat av: Sussis träning

Kul att de som skriver negativt alltid kommenterar anonymt! ;)

2011-09-07 @ 12:32:15
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0