-Ännu en dag på soffan-



Ja då var jag här igen - på soffan! 
Ni som känner mig vet att jag inte precis är den person som gillar att ta det "lugnt" men nu har jag helt enkelt fått lära mig! 





Mår nu nästan helt bra! :D Bara lite huvudvärk med jämna mellanrum och minnet som är lite sisodär.. :S Men det lägger väl sig. 

Har spenderat halva dagen med att prata i telefon.. måste ju fördriva tiden på något vis! :) Göra det jag är bäst på... prata prata prata... :D Prata av mig alla de dagar jag var tyst. Haha.. 
Stackars människor.. jag som inte ville lägga på! 



Slö tittar just nu på Ellen och hon är ju bara FÖR bra! Skulle verkligen vara kul att någon gång få uppleva hennes show live :D Det får jag sätta på listan 100 saker att göra innan jag dör! 





Hoppas alla har det bra trots att det regnar! 
//Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0