Träning och Valborg



Valborg vart tar tiden vägen??!!! 


Idag blir det en bomb med bilder här och de är bara ifrån idag :) 

Dagen började med sovmorgon och en rejäl frukost med gröt och ägg! Ladda inför träningen - längtat hela helgen! Rygg/Baksida Axlar stod på schemat och det gick jätte bra tyckte jag!! 

En av mina nya favorit handtag fick vara inblandad i en av mina ryggövningar idag :) Vet dock inte vad det heter.. haha.. Här så dålig koll på namnen på sakerna men här kommer bilder ifrån just denna övningen med det handtaget :D  Bränner på ordentligt i de små latsen :P 






Testade även idag att göra marklyft (klassiska) och det gick bra - testade dock bara upp till 60 kg. Måste få in tekniken ordentligt innan jag försöker göra fler ökningar! :D 

Dagens upplägg blev: 

*Chins med hjälpvikt
*Sittande rodd med smalt grepp
*Marklyft
*En arms hantelrodd
*Ryggresningar
*Lats drag med speciel handtag
*Flyers
*Drag till hakan
*Shrugs


Jag hoppas att jag har lite skön värk i ryggen imorgon *wiiiihhaa* 


Nu framåt kvällen var Jag o Tindra bjudna till lilla Johannishus - där jag växte upp när jag var liten :) Det är såååå mysigt där.

Var en super trevlig kväll med god mat och tårta! 
Blev även att traska bort till rydsgården för att titta på den fina Maj brasan - där har man en hel del minnen ifrån då man var på disco där som liten. Det var tider det! 

Träffade mycket folk som man kände och det var riktigt kul!!!!!! 
Sen delade de ut "figur" balonger till alla barnen - Tindra blev super glad!! 





Det var allt ifrån oss idag så nu avslutar vi denna kvällen med ett leende på läpparna!! 

Sov så GOTT :D 

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0