~ DÅ och NU ~




Idag var det äntligen dags efter en hel vecka med vila för en krasslig kropp! Framsida lår, biceps och underarmarna hamnade på schemat.. Tog ut mig ordentligt på ben fronten så det var på bristningsgränsen att jag nästan fick spy rent ut sagt.. Jisses! Det var riktigt tungt idag och ändå kör jag ju 10-12 reps nu och har då fått dra ner ca 10-15 kg på övningarna men jädra vad det brände.. AMAZING! Fast illamåendet hade jag klarat mig utan.. :O

Körde idag Fronböj men jäklar vad jag har svårt för det iaf med stång.. Gör ju skit ont att ha den på armar/axlar.. Så jag brukar köra med en viktplatta och hålla i istället. Eller så har jag väl stången i fel läge.. :? Får väl jobba på den för den biter som tusingen på mina små lår :P

Har idag tagit lite nya bilder på ben för och jämföra... Let´s see..

Då till vänster och nu till höger.. Jisses mina vader har verkligen inte hängt med resten av benen! (tändstickor?!) Ser inte klokt ut.. Haha... Hoppas det är bilden det e fel på. :D  Måste jobba mer mer på de!!





Såhär när man tittar på sidan ser jag typ ingen skillnad alls.. Jobba Jobba jobba!





På armen ser man ju att den blivit lite större och att axeln mer vuxit till sig lite :D *happy*





Roligt att se de små förändringarna iaf :) Bara att jobba vidare nu när jag väl kommit igång igen. Längtar tills imorgon då det är dags för Ryggen att få sig en körare :P


Nu snart off 2 work!

Hoppas alla får en riktigt bra dag.
//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0