Hej Hej Bloggen!



Har inte uppdaterat här på ett tag.. Haft massa annat att göra än att hänga vid datorn :D
Men allt går för övrigt framåt.. Träningen går bra och den eviga träningsvärken gör sig påmind varje dag! :) Jag hinner med mina 4-5 pass i veckan precis som planerat!

Idag var det dags för Bröst/Triceps att plågas :) Värre var att strömmen var bruten på gymmet så det var kolsvart.. Inte direkt uppiggande! :-/ Men det gick faktiskt bra ändå! Körde 4 set på alla övningar med 8-8-6-4 reps.. med ökning i varje set. Utmanade mig själv lite idag och la på lite extra på vissa övningar! Gav bra utdelning.. förutom på bänken! Gaaahhh... Kämpar mig uppåt.. Men vill kunna ta min egna kroppsvikt. Det är mitt mål! :D

Upplägget idag blev:

* Bänkpress
* Flyers med hantlar på rak bänk
* Stånde flyers i CC
* Hantelpressar på snedbänk
* Triceps press i CC? haha.. eller vad det heter :P
* Liggande Triceps press med Z-stång
* Dips ( i min fuskmaskin dessa eviga 5 kg hjälpvikt.. ) Buh!

Snart bär det av till jobbet - precis satt i mig ett monsterlass med mat! Potatis och Blomkålsmos med härlig viltökskyckling! :) Mmm... Så nu står jag mig nog ett par h.. Men ja snart är det mellanmål :P

Ha det underbart i snön!



//Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0