Maximal med .... utmattning




Om jag får använda ett ord för att sammanfatta dagens träningspass blir det: 
-Utmattning-





Holy Lord vad jobbigt det var... ett ganska smart val (eller inte) att köra baksida lår, vader och mage idag. Första dagen efter helgens sjukdommar.. 
Svettades som en gris och de 4 sista repsen i varje set var rena rama viljestyrkan!!! 


Dagens upplägg var: 

* 5 min uppvärmning på crosstrainern
* "Lätta" Goodmornings supersettades med Raka marklyft
* Special knäböj i Smith focus på baksidan 5 set
* Gluteus "back kick" :D 4 set *aj aj i skinkan* 
*Vaderna i benpressen 6 set superset med Plankan 2minx3
*Abs Coaster :D 

Klar - Finito - DONE! 


Svimmfärdig under ben passet - det var riktigt tungt. Konstigt att det plötsligt ska vara så tungt bara för man haft uppehåll nästan 2 veckor.. :-/ Hoppas nu att jag är klar med detta årets sjukor! 


Imorgon ska jag bege mig till Lokomotion - ska göra en mätning. Aldrig gjort detta förr så det ska bli spännande.. Hoppas det går bra! Då får man väl inse fakta och se hur lite muskler man har på sig! Fast vet ju visserligen inte vad jag utgick ifrån.. Hmm... Men är fortfarande lilla Linda :S Men det är bara att kämpa vidare. Blir kanske en extra sporre att lägga i en hårdare växel - om det nu går :)) 

Ska bli kul och träffa Mari igen iaf - ventilera alla mina frågor!! :D 





HA en FIIIIIIN kväll !! 

//Linda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0