Å denna mat...




Hur svårt ska det vara att bara äta lite mer.. Det är ju ganska lätt kan man tycka.
Dagens frukost är intagen och jag är redlöst mätt. Hur ska det gå att träna om en stund.. :S Sitter fortfarande här med min kaffe som knappt går att få ner + att jag har hela min amino dryck att dricka med. Snacka om att jag kommer kissa sen :D

Ska bli spännande hur jag kommer att känna mig ikväll - Som en stor val.. Haha :))

Ska om en stund dra mig till gymmet för att idag gå på mitt nya tränings upplägg så dagen ser ut som följande: Baksida lår, Vader och Mage :D

Ikväll blir det till att bjuda vänner på lite mat och dricka lite god dryck! Ska bli så himla gott.. så ikväll kommer kalori intaget skjuta i höjden - men ja det är ju lördag. Å jag e ledig 5 dagar det måste ju firas!! :D

Det är en skön känsla man vakande upp med idag - VÄRK... I hela ryggen främst latsen och har sån träningsvärk i biceps vilket jag inte brukar ha! Så jag är helnöjd med träningen igår

Önskar alla en riktig trevlig lördag!

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0