Dagis baciller?




Det måste vara Tindras dagis baciller som attackerat mig.. :S Tindra var ju sjuk i veckan med feber. Dock har inte jag haft ngn feber utan bara mega trött, halsont och huvudvärk :(
Har varit en jätte lugn helg med andra ord.
Godis, Pizza, Thai mat.. Ja ni förstår! :D Vad gör man inte för att bli pigg?! Hehe

Idag är det jätte skönt vader ute så jag ska fixa i ordning mig lite sedan tar jag Tindra i vagnen och beger mig ut en runda till ngn av de få lekplatser som finns i denna stad! :/ Kommunen borde verkligen satsa på att bygga en ordentlig lekplats i stan. Speciellt då de rev den i Hoglands Park :( Fy skäms!

Blir nog ingen träning för min del imorgon heller.. Får lyssna på kroppen och ta det lugnt. Men hoppas att man kan köra på tisdag.
Usch vad det är jobbigt när man inte kan/får träna.. :S Känner sig som en säck potatis.
Men håll ut snart är jag: Back on track!!!! :)

Ha en underbart solig söndag alla!!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0