A Sunny Day





Idag är det underbart väder ute. Nästan så man inte vill åka till jobbet nu i eftermiddag. Jag vill ju bara njuta av solen! :) 
Har fått massa saker utredat idag så nu ligger man i fas inför helgen! En liten dag kvar på jobbet sedan är jag ledig i 5 dagar! *wiiiee* 
Dessa 2 vilodagarna har gjort susen för min kropp - behövde det verkligen! Tänkte jag skulle föröska köra ett pass framsida lår/Biceps imorgon innan kvällen bjuder på trevligheter i form av god dryck och en bit mat med Maria! 

När jag var i USA så blev det ju givrtvis lite träning :) De hade en himla bra "trapp" maskin.. Brände något otroligt i gumpen och benen! Varför har vi inte en sån här i stan? :D 
Man kunde ställa in hur många trappsteg i minuten man ville gå och sedan visade den hur många våningar man hade gått!! Gick 50 våningar (100steg i minuten) och det tog mig 8 minuter.. Helt sjukt jobbigt! Svetten bara rann. Det är en sån maskin man har typ hatkärlek till :D 





Ha det underbart! 
//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0