Född med otur?

Dagen började iallafall bra :) Givetvis med lite träning. Blev Mage/Triceps ett snabb pass :) Dips är givet - 8 st med 5 kg i hjälpvikt.. nästa gång ska jag nog våga mig på att utan hjälpvikt (kanske) :D

Men nog om det bra!! :S

Ska köra och hämta Tindra ifrån dagis.. ut kommer jag till bilen! Va f*n någon har backat in i mig 3?!! gånger.. Min reg skylt är helt bucklig och ett ställe utanför.. tur det inte var på lacken. Men sitta o ringa tusen samtal och försöka få tag i ägaren till bilen framför. Man ser klart och tydligt att det e den som backat in i mig.
Tvättade bilen igår kväll och då var min front så fin. Ställde den över natten och pang!!! :( Kul med en bil som inte ens är ett år gammal.. :/
Ner till polisen och sitta där i kö hur länge som helst... Alltså blir så irriterad på kärringar som jobbar där! De som inväntar sin pension. Så j*vla otrevlig var hon jag fick först... hon hörde inte vad man sa. Behandlade en som luft!




// Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0