Mycket just nu..



Hade ibland behövt en hand som denna :O

Har haft sjukt mycket att göra.. Fixa, dona, fixa mat inför hela helgen, jobba 12 h pass, hem, sova, jobba igen... = Noll träning!
Är så otroligt trött på kvällarna inkl. ikväll :) haha.. Igår somnade jag handlöst på rygg?!! Vilket aldrig händer annars då jag är en mag sovar människa :D Då är jag trött vill jag lova!

Idag är Tindra hos sin Farmor o "Farfar" då jag jobbar 12 h pass o börjar redan kl 07 igen :S Som sagt så hinner man inte med mycket dessa dagar då jag i stort sett bor på jobbet i det här fiiiiina tornet på 84 m :D





Synd att gymmet stängde redan kl 19.. konstigt att det bara är lördagar de stänger så tidigt, annars har de ju alltid öppet till kl 23. Perfekt tid om man vill hinna kvällsträna! :)
På måndag ligger planerna på att försöka hinna med lite träning - Ben och Mage. Ska bara hinna med resten också.. Städa, Tvätta och busa med Tindra!
Sen inleder jag min 3 nätters vecka.. ganska soft faktiskt! Skönt med hela em/kvällarna ledigt :)

Hoppas alla har en trevlig helg :)

// Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0