Nike





Yes - nu har jag investerat i denna fina sport BH.. lite tjockare i tyget än de som jag har hemma. Men när jag väl kom hem och provade så vet jag inte om det hjälpte.. haha!!! Men nu behåller jag den. Punkt slut.
Men fy tusan.. de har vett att ta betalt. 349 kr för en sport BH??? Är det guld i den?
Vi kvinnor har det inte lätt.. Tänk på det alla karlar där ute!! Ni har det bra :P

Idag är det riktigt dåligt väder ute :/ Har nyss lämnat Tindra på dagis och sen börjar jag jobba i em. Tänkte jag skulle masa mig till gymmet om ett tag! Ben idag.. känner inte för det alls just nu. Men in i gymmet på med lite schysst musik sen är vi igång :D Har en lagom fin träningsvärk sedan igår. När ska jag få slippa denna träningsvärk.. hahaha!?!






Igår jobbade jag eftermiddagen och väl när vi kommit till jobbet får vi reda på att vi inte får dricka utav vattnet i kranar, kaffe/te maskin osv.. Tror aldrig jag varit så törstig den kvällen bara för man hade i bakhuvudet att jag får inte dricka jag får inte dricka jag får inte dricka.. :S Det finns en sak som heter Pronto där man kan handla med sitt kort så dras det på lönen (farligt jag vet)  och ja där var det ganska plundrat. Men lyckades få med mig en 50cl vatten iaf.. :D
Så ikväll ska jag ha med mig MINST 1 l vatten..

See ya!

// Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0