Redo för dagens utmaningar..


Idag blev det att sova länge.. eller ja fick stiga upp när Tindra vaknade och fixa lite innan hon blev hämtad. Tack :)
Så kunde jag sova vidare!! För i natt är det jobb som gäller.. längesedan man jobbade natt nu så det ska bli spännande hur det kommer att gå! :D

Har nu satt i mig gröten för en stund sedan sen sitter jag nu och pimplar en liten Celsius Jordgubb/Kiwi.. Nja - den var det ingen kolsyra i och den var väldigt söt i smaken! Håller än då länge Vilda Bär i Toppen men har en smak till att testa innan jag kan kora den till Vinnare bland Celsius smakerna enligt mitt tycke då ja :P

Har suttit på MMSports sida nu ett tag i byggt upp en önskelistan.. Oj det blev lite saker :D Gillar ju Better Bodies kläder och de är ju ganska dyra! Men ack så bra o sköna! :)




Off 2 the gym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0