Stanna hemma och gräv ner dig dag



Igår var en sån dag som jag borde stannat inne... :/ Fortkörningsböter (körde visst om en civilsnut på 70km väg i 82km) Jaaa bada boooom SPEED TICKET... :( Tur jag jobbar 2 övertid pass i helgen.. så ni vet ju vart de pengarna kommer gå.. HAHA.. Men man får ju skylla sig själv!
Mot jobbet och där gick inget som det skulle... GAHHH.... Massa strul osv..
Så gårdagen skulle jag velat skippa helt o hållet... Rewind??

Men vi strycker ett streck över gårdagen och vaknar upp till denna fina soliga dag! Slutade 07 imorse och har nyligen vaknat. Satt i mig gröten och en lite smörgås!
Ska om en stund gå till gymmet och köra lite Triceps/Mage. Dips here I come... :D Hoppas det går bra idag!!!!



Hoppas alla har en bra helg!! Och håll hastigheten, det är SURA pengar :)
// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0