Dumma mage....





Ja då ligger jag här i soffan.. Gick hem lite tidigare ifrån jobbet igår pga trubbel med magen :/ KASST!! Verkar som om jag inte tål maten hemma nu efter resan. Så fort jag äter blir det kaos.. Segt! Undra om det var något jag ätit på semestern som orsakat detta helskotta.
Men de finns de som har det värre än jag.. <3
Så jag fick bli hemma ifrån jobbet idag för säkerhets skull.. :) Men imon ska jag minsann jobba.


Har för övrigt har jag världens bästa hyresvärd!!!!
Han ringde idag bara för att kolla hur allt var efter resan och de iom att jag inte bor där längre..
Haft massa att göra + att min farmor är riktigt dålig :( Så sa att jag skulle flyttstäda på måndag ev. tisdag.. Han erbjöd sig att hjälpa till med att putsa fönsterna. Vilken hyresvärd gör det??? Han e bara bäst - alltid lika trevlig och glad. Idag hissar vi världens bästa Inge!


Punkt slut för nu..

//Linda



Kommentarer
Postat av: erica

kan vara ngn bakterie från resan,om det inte går över om någon vecka så gå och kolla!!! kram

2011-12-13 @ 08:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0